TSS produkcijas distributors Latvijā ir SIA NEIJA T. Ja ir doma iegādāties labu sajūgu, ja ir jautājumi - telefona nr. ir 26551197 vai agris@neija.lv

Slipper clutch. Tas ir reālākais tūnings, kurš dod vislielāko efektu par salīdzinoši nelielu naudu - speciāls sajūgs, kurš ļoti jūtami uzlabo motocikla stabilitāti. Ja ar standarta ielas motociklu (vienalga vai tas būtu R1, R6, GSXR600 , GSXR 1000, CBR600RR vai 1000RR utt) mēģinat strauji nobremzēt un pārslēgt ātrumus, tad visdrīzāk aizmugurējais ritenis sāks lēkāt, vibrēt un slīdēt (jo ritenis vienkārši nespēj motoru pagriezt), tādējādi izraisot ļoti nepatīkamas izjūtas. Ja tas notiek trasē (tur tas arī notiek visiem, kuri brauc vai mēģina braukt + - ātri) , tad precīzi trāpīt līkumā ir ļoti grūti. Ir divi varianti kā šo problēmu atrisināt: iemācīties taisīt starpgāzes vai uzlikt SLIPPER CLUTCH.

Starpgāžu vienīgais + ir ka tās neko nemaksā (ja neskaita izdevumus kamēr iemācās - laiks, trase, riepas utt. Varbūt arī kāds kritiens ja sākumā neizdodas kā vajag). Lielākais mīnuss ir, ka starpgāzes sanāk taisīt ar to pašu roku ar kuru ir jābremzē, (sāc bremzēt, kad pārslēdz ātrumus uzgāzē, tad bremzē atkal, pie nākamā pārslēdziena atkal uzgāzē, atkal bremzē) tādējādi nav iespējams 100% koncentrēties uz bremzēšanu un trasē sanāk zaudēt diezgan daudz pirms katra līkuma.

Ar SLIPPER CLUTCH braukšana ir pavisam vienkārša un ērta - nekādas starpgāzes, visu uzmanību var veltīt bremzēšanai, var slēgt kaut vai uzreiz no 6tā uz pirmo ar vienu sajūga izspiedienu. Nav nekādu problēmu ja sanāk kādreiz sajaukt ātrumus un ieslēgt uz nepareizo pusi - izslīd sajūgs, nevis ritenis tādējādi saglabājot stabilu un mierīgu motocikla gaitu. Arī braucējs šādā gadījumā jūtas daudz komfortablāk un izpaliek lieki uz

Izpārdošana
Lietotas kvadru riepas Lietotu deta?u izp?rdošana.
Sadarbības partneri
Pievienot grozam
gab
Pievienot